Directorul API, despre lege anti-propagandă: „Îmi explic acest exces de zel doar prin interesele personale ale principalului proprietar de media, Vladimir Plahotniuc, de a împărţi piaţa publicităţii”

Directorul API, despre lege anti-propagandă: „Îmi explic acest exces de zel doar prin interesele personale ale principalului proprietar de media, Vladimir Plahotniuc, de a împărţi piaţa publicităţii”
Sursa: www.jc.md Foto: media-azi.md 11.01.2018 09:05
„Legea antipropagandă nu este altceva decât o încercare de a împărţi piaţa publicităţii. Nu există o altă ţară în Europa, nici măcar statele membre ale UE nu au măsuri atât de drastice. Interdicţia de a retransmite anumite produse media nu este introdusă acolo în legislaţie”, a declarat pentru Jurnal de Chişinău Petru Macovei, director executiv al Asociaţiei Presei Independente.

Pentru Macovei califică demersul Legislativului de la Chişinău drept exces de zel în lupta cu propaganda externă. „De exemplu, în Ţările Baltice, unele emisiuni au fost interzise temporar, dar după ce consiliile audiovizualului au constatat tendinţe de propagandă şi au cerut suspendarea prin instanţa de judecată”, a precizat Macovei.

„Îmi explic acest exces de zel doar prin interesele personale ale proprietarilor de media, ale principalului proprietar de media, preşedintelui Partidului Democrat, Vladimir Plahotniuc, în încercarea de a împărţi piaţa publicităţii”, a afirmat expertul.

Amintim că proiectul de modificare a Codului Audiovizualului, cunoscut ca legea anti-propagandă, a fost semnat ieri de şeful Legislativului, Andrian Candu, în calitate de preşedinte interimar.

Ştiri similare

ULTIMELE ŞTIRI