Despre orice incident informaţi in regim de urgenţă furnizorul de energie electrică prin următoarele canale:
- La telefonul Serviciului 24h - 022-43-11-11
- Prin intermediul chatului disponibil de pagina web a instituţiei
- Pe Viber apelând la numărul 062161111
- Pe Facebook
Gas Natural Fenosa anunţă situaţie excepţională de maximă gravitate în reţelele electrice. Din cauza numeroaselor rupturi de conductor şi a deteriorării izolatoarelor, de asemenea a diferitor deranjamente şi avarii din instalaţii, au rămas parţial sau în totalitate fără energie electrică 560 de localităţi.
Cea mai complicată situaţie este în raioanele de centru şi sud ale ţării, precum Criuleni, Străşeni, Orhei, Ialoveni, Cimişlia, Leova, Hânceşti, Cantemir, Căuşeni, Ştefan Vodă, dar şi în municipiul Chişinău.
Furnizoul anunţă că toate echipele operative ale companiei şi ale întreprinderilor colaboratoare efectuează lucrări de reparaţie a liniilor electrice aeriene deteriorate şi de realimentare cu energie a localităţilor afectate. Din cauza căderii masive de zăpadă însă aceştia ajung mai greu în toate localităţile afectate.
Gas Natural Fenosa în Moldova roagă consumatorii afectaţi să manifeste răbdare şi înţelegere.
Compania mai atrage atenţia populaţiei asupra necesităţii respectării stricte a regulilor de securitate în raport cu instalaţiile electrice:
- ocoliţi conductoarele electrice căzute accidental la pământ sau care atârnă
de pe piloni şi copaci;
- nu atingeţi conductoarele electrice rupte şi căzute la pământ;
- nu interveniţi în instalaţiile electrice deoarece acestea se pot solda cu
electrocutări.