„Noi am chemat câţiva experţi, pompierii. Am pornit şi o anchetă. Nu vreau să cred că acest caz este legat cu activitatea mea social-politică. Nu excludem că poate cineva din colaboratorii noştri poate fi implicat tot în acest caz. Eu particip la diferite acţiuni şi de proteste, şi de susţinere a democraţiei. Nu vreau să cred că acest incendiu de ieri este legat cu aceste acţiuni. Este un incendiu foarte straniu. Noi am analizat diferite versiuni. Am discutat cu inginerii care au proiectat şi au construit acest punct de distribuţie. Toate cablurile erau certificate. Toate echipamentele de electricitate au fost procurate de la companii internaţionale şi încărcarea electrică era maxim 50 de procente. Nu am supraîncărcat nodul, însă a luat foc şi totul în 15 minute a fost distrus”, a declarat pentru Jurnal TV Alexandru Machedon.

Chiar şi în aceste condiţii, şeful departamentului marketing al companiei dă asigurări că până deseară toţi consumatorii vor fi conectaţi la reţea.

„Estimativ au fost afectaţi opt mii de clienţi care se aflau în centrul Chişinăului şi 15 mii în regiune, care au avut sistare parţială a serviciilor. În toată reţeaua serviciul a funcţionat cu degradare. Viteza nu a corespuns cu standardele. Presupunea o viteză de download de circa 50, pe când noi încercă să garantăm 100 de Mbps permanent. S-a resetat fibra, s-au relansat ciclurile optice. Urmează până la finele zilei să fie finalizate toate lucrările, serviciul să fie testat şi toţi clienţii o să aibă internet până la finele zilei”, a precizat Alexei Munteanu, vicedirector „StarNet” Soluţii.

Reprezentanţii companiei mai spun că acesta este cel mai mare incident înregistrat în ultimii 14 ani, iar prejudiciul cauzat de incendiu se ridică la şapte milioane de lei.