- 11 August 1979 - un avion Tu-134 al filialei din Moldova a companiei sovietice Aeroflot ce opera pe ruta Chelyabinsk-Voronezh-Chişinău s-a ciocnit la altitudinea de 8.400 metri, în apropiere de Dneprodzerjinsk, Ucraina cu un alt Tu-134, de pe cursa Taşkent-Minsk.

Controlorul de trafic aerian a observat că avioanele se aflau pe un curs intersectat şi a ordonat ca avionul Tu-134, de pe cursa Taşkent-Minsk să urce la 9.000 de metri. Controlorul a auzit un răspuns, care însă era o transmisie radio de la alt avion, iar Tu 134 de pe cursa Taşkent-Minsk a rămas la aceeaşi altitudine. Într-o zonă cu nori, ambele avioane s-au ciocnit şi s-au prăbuşit.

Toate cele 94 de persoane de la bord au murit. La fel şi cei 77 de pasageri şi şapte membri ai echipajului avionului de pe cursa Taşkent-Minsk, printre victime fiind şi echipa de fotbal sovietică (acum uzbecă) Pahtakor, din Taşkent. În acest accident aviatic au murit şi 36 de copii.

Autorităţile sovietice nu au anunţat oficial despre tragedie. Abia peste o săptămână după catastrofă s-a anunţat despre moartea echipei de fotbal. O versiune ce a circulat şi în epoca sovietică şi după, e că tragedia s-a produs din cauza serviciului antiaerian militar sovietic care ar fi doborât avioanele pentru că au ajuns fără voie de asupra unor obiective militare.

- 9 ianuarie 2007, un An 26B-100 al companiei moldoveneşti Aeriantur-M Airlines a fost distrus într-un accident lângă Baza Aeriană americană Balad, la 80 kilometri de Bagdad, Irak. Din cei 30 de pasageri şi cinci membri ai echipajului, doar un pasager turc a supravieţuit accidentului. Avionul transporta muncitori-constructori turci din oraşul Adana din sudul Turciei. 

Oficialii din Irak au susţinut că accidentul a fost cauzat de condiţiile meteorologice nefavorabile, însă alte surse susţin că acesta este o acoperire şi avionul a fost doborât de o rachetă.

Armata islamică din Irak a declarat atunci pe un site web cunoscut de către insurgenţi că soldaţii ei "au deschis focul într-un avion care încearcă să aterizeze la baza americană de lângă Balad”. Autenticitatea declaraţiei, datată cu 10 ianuarie 2007, nu a putut fi verificată pentru că nu a fost menţionat tipul avionului sau nu au oferit alte informaţii despre el.

- 5 septembrie 2005, un An 26B al companiei Aerocom cu 11 persoane la bord (patru membri ai echipajului şi şapte pasageri) a lovit un copac şi a luat foc, în timp ce ateriza pe aeroportul din Isiro-Matari, Republica Democratică Congo. Accidentul s-a produs din cauza ceţii, iar toate persoanele de la bord au murit. Avionul aparţinea companiei Galaxy, care a făcut afaceri ca Kavatshi sau Kavatsi Airlines. Aparatul de zbor a fost închiriat de la Aerocom în noiembrie 2003. În septembrie 2004, certificatul de navigabilitate al avionului a expirat, dar a continuat operaţiunile în Congo.

- 23 martie 2003, avionul cargo Ilyushin Il-76, care aparţinea companii aviatice moldoveneşti Airline Transport, s-a prăbuşit în lacul Victoria, imediat după decolarea de pe aeroportul din Mwanza, Tanzania. Toate cele opt persoane de la bord au decedat.

Aparatul de zbor fusese închiriat pentru a transporta 50 de tone de fileu de peşte din Mwanza în Osijek, Croaţia. Avionul urma să facă opriri de alimentare cu carburant la Khartoum (Sudan) şi Benghazi (Libia). Avionul a fost configurat pentru o greutate la decolare de 174 tone, dar greutatea reală era de 182 de tone, adică depăşea limita.

Ancheta a arătat că catastrofa s-a produs din cauza că echipajul (probabil ca urmare a oboselii) nu a reuşit să monitorizeze altitudinea şi să reacţioneze corect la scurt timp după decolare, când avionul a început să coboare în viteză, iar piloţii au încercat o manevră bruscă de urcare, dar au atins suprafaţa apei.

- 17 ianuarie 2003, Antonov An-24B, deţinut de compania moldovenească Tiramavia, (exploatat de Aerocom), cu şapte persoane la bord, s-a prăbuşit pe un deal împădurit din Gabon. Avionul decolase de pe aeroportul Brazzaville din Congo şi zbura spre Douala din Camerun. Deasupra Gabonului, echipamentul de navigaţie a eşuat. Pilotul a ocolit oraşul Ndjolé din Gabon de patru ori, iar l-a al cincilea sa prăbuşit într-un deal împădurit.

Aeronava a fost închiriată iniţial companiei congoleze Pont Aviation Limited, dar contractul a fost anulat după ce compania a intrat în dificultăţi financiare, iar avionul urma să fie transferat unei alte companii congoleze.