image
Sursa foto: Privesc.eu

Slusari, despre decizia privind mașinile transnistrene: „Fără aceste acțiuni, separatiștii nu ar fi supraviețuit niciun an”

Decizia autorităților de la Chișinău de a admite în traficul internațional mijloacele de transport din regiunea transnistreană trezește critici în rândul opoziției.

„Fără asemenea acțiuni permanente și continue, regimul de la Tiraspol nu ar fi supraviețuit niciun an”, afirmă vicepreședintele Platformei Demnitate și Adevăr, Alexandru Slusari.

În opinia lui Alexandru Slusari, regimul este interesat de existența regimului de la Tiraspol, iar legalizarea autovehiculelor cu numere transnistrene pentru traficul internațional va crește veniturile sepratiștilor.

„Procurăm cea mai mare parte din energia electrică de la Central de la Cuciurgan, prin intermediul firmei-căpușe Energocom, gestionată de Ministerul Economiei. Astfel asigurăm 70% din tot fluxul valutar al regiunii separatiste și contribuim la creșterea tot mai vertiginoasă a datoriilor malului drept al Nistrului pentru gazele naturale. Permitem agenților economici din Transnistria, dar înregistrați în Chișinău, să efectueze operațiunile de import sau export contrar legislației naționale, cu achitarea accizelor și TVA în bugetul regional. Azi Guvernul de la Chișinău a legalizat autovehicule transnistrene pentru traficul internațional, ceea ce va influența asupra sporirii importului automobilelor în zona transnistreană și, implicit, creșterii veniturilor regiunii secesioniste”, a menționat Alexandru Slusari.

„Plahotniuc are nevoie de existența unei zonei negre a Europei, care el planifică să se extindă definitiv și pe malul drept al Nistrului. Iată de ce atât timp cât avem această guvernare mafiotă, soluționarea conflictului transnistrean se va rezuma doar la solicitările absolut sterile de evacuare a trupelor rusești și concesiuni unilaterale juridico-economice din partea Chișinăului”, a adăugat vicepreședintele Platformei DA.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: