image
Sursa foto: Getty Images

Real Madrid, un brand care atrage şi fără rezultate: Acord iminent de peste un miliard de euro

Real Madrid are un sezon ratat pe toate planurile, dar rămâne un brand extrem de puternic şi atrăgător. O dovedeşte contractul de sponsorizare pe care gruparea blanco urmează să-l semneze în perioada următoare.

El Confidencial anunţă că Adidas şi Real Madrid vor oficializa în curând un acord valabil pe următorii 10 ani, pentru o sumă de fixă de 120 de milioane de euro anual, plus bonusuri de 30 de milioane.

Contractul va face din Real Madrid echipa cel mai bine plătită de către un brand de sport, în ceea ce priveşte suma fixă încasată.

Până acum, Adidas plătea clubului din capitala Spaniei "doar" 42 de milioane de euro în fiecare an, jumătate din cât încasează FC Barcelona de la Nike.

Tot Nike este aproape de a-şi completa portofoliul cu Liverpool, care aproape sigur îşi va încheia socotelile cu New Balance, la finalul acestui sezon.

Conform presei engleze, în cazul în care se înțelege cu Nike, Liverpool ar putea semna cel mai mare contract de sponsorizare din istoria Premier League. Valoarea înţelegerii ar fi de aproape un miliard de euro, pentru următorul deceniu.

Recordul le aparține în prezent celor de la Manchester United, care, în 2015, s-au înțeles cu Adidas pentru un contract pe 10 ani. Producătorul german de echipament sportiv a fost de acord să plătească "diavolilor" în total nu mai puțin de 750 de milioane de lire sterline (aproximativ 877 de milioane de euro).

Manchester United este urmată în clasament de Manchester City, care a semnat cu Puma un contract de 760 de milioane de euro pe 10 ani.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: