Unul dintre angajați a spus că, într-un an, a încercat să ajute un bărbat care avea un picior rupt, însă, pentru că nu a știut unde se află un anumit produs la preț redus, a fost lovit de acesta cu cârja.

Bătăile între clienți sau între clienți și salariații retailerilor sunt, de altfel, la ordinea zilei în perioada promoțiilor. „Uneori, oamenii se bat pe produse care nici măcar nu au reduceri de preț semnificative. Chiar merită să te alegi cu un ochi vânăt pentru 5 dolari?”, întreabă, retoric, unul dintre angajații cu care au stat de vorbă jurnaliștii de la Business Insider.

Relatarea unui fost student a făcut deliciul internauților: „Când eram student și lucram la Walmart, am asistat la o bătaie pe o bicicletă. S-au împărțit pumni, a curs sânge. În cele din urmă, un tip a luat bicicleta și a reuși să scape de mulțime. A pedalat și a ieșit din magazin pentru a scăpa de urmăritori (fără să plătească).

Au existat și situații în care și băieții cu mușchi de la firmele de securitate dintr-un lanț de retail au luat bătaie. „Cineva l-a pocnit pe agentul de securitate, crezând că este un cumpărător care s-a băgat în față”, a relatat un angajat.

„Am văzut clienți care, pur și simplu, luau produsele din cărucioarele altora”, a povestit amuzat un altul.

Au existat și momente în care cumpărătorii au făcut și lucruri mai rușinoase: de exemplu, o femeie a schimbat scutecul copilului chiar deasupra produselor achiziționate. „Apoi a lăsat scutecul folosit în parcare”, a spus un bărbat care a asistat la întreaga scenă.

Una dintre cele mai amuzante întâmplări s-a petrecut când un client a rugat un angajat din magazin să îl ajute să transporte un brad de Crăciun cu o mașină sport.