image
Sursa foto: wired.com

Facebook se întoarce la origini; Zuckerberg a anunțat ce schimbări vor fi făcute

Facebook lansează o nouă funcție care le va permite utilizatorilor să vadă postările în ordine cronologică inversă, mai degrabă decât conținutul care a fost clasat de un algoritm.

Denumit „Feeds”, instrumentul este o filă dedicată, în aplicația Facebook, care arată cele mai recente postări de la prietenii utilizatorilor. Principalul flux de știri va fi acum cunoscut sub numele de „Home” și va acționa mai mult ca un „motor de căutare”, bazat pe obiceiurile din online ale oamenilor, a spus compania.

„Una dintre cele mai solicitate funcții pentru Facebook este să se asigure că oamenii nu ratează postările prietenilor. Așa că, astăzi, lansăm o filă Feeds în care puteți vedea postările de la prietenii, grupurile, paginile și altele, separat, în ordine cronologică”, a spus CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facebook.

Funcția este programată să fie lansată la nivel global săptămâna viitoare, inițial pe mobil, a declarat un purtător de cuvânt al Meta. O versiune desktop este programată pentru lansare în următoarele săptămâni, scrie Playtech.ro.

Anterior, Instagram le-a arătat utilizatorilor un flux cronologic cu cele mai noi postări afișate în partea de sus, dar platforma a renunțat la acest lucru în 2016, în favoarea unui flux bazat pe algoritm.

Instagram a reintrodus recent fluxurile cronologice cu noi setări care le arată utilizatorilor cele mai recente postări de la oamenii pe care îi urmăresc.

Twitter, care a avut inițial și fluxuri cronologice, are o caracteristică similară care le permite oamenilor să-și seteze cronologia pentru a afișa numai cele mai recente tweet-uri, de la persoanele pe care le urmăresc.

Trebuie amintit că Facebook, Google și alte companii sunt supuse unui control aprig din partea autorităților de reglementare asupra modului în care platformele au remodelat societatea. Printre problemele cele mai controversate se numără utilizarea datelor personale ale oamenilor pentru a amplifica postările care alimentează cel mai mult trafic, cum ar fi știrile false, dar și publicitatea personalizată.

Noutăţile partenerilor

comentarii: