Acest lucru este în mare parte datorat aplicaţiilor noi care au apărut în ultimii ani şi au permis tinerilor cumpărători să înfiinţeze magazine online cu uşurinţă şi să cumpere sau să vândă îmbrăcăminte şi accesorii second hand, scrie Business Insider.

Depop, de pildă, lansată la Milano în 2011, a devenit rapid o aplicaţie de top în întreaga lume. Această aplicaţie de social shopping numără companii precum Poshmark şi ThredUp drept concurenţi şi a fost descrisă drept o combinaţie între eBay şi Instagram. Vineri, compania a anunţat că a strâns 62 de milioane de dolari într-o rundă de finanţare condusă de compania General Atlantic. Reprezentanţii Depop intenţionează să utilizeze acest capital pentru a se extinde în SUA şi să îşi tripleze baza de utilizatori de acolo, scrie businessmagazin.ro.

Potrivit lui Rachel Swidenbank, vicepresedinte al Depop, vânzarea prin intermediul aplicaţiilor poate deveni un hobby foarte profitabil. Câţiva vânzători încasează venituri şi de 300.000 de dolari pe an, a spus ea. Deşi această sumă nu reprezintă un profit pur - Depop opreşte 10% din valoarea fiecărei vânzări şi există şi un cost de inventar şi de livrare - cheltuielile aferente derulării unei afaceri în cadrul aplicaţiei sunt scăzute. În plus, este accesibil oricui are un smartphone.