„Vladimir Baldovici a spus că, justificând decizia Executivului, compania Air Moldova are nevoie de investiţii enorme pe care statul nu şi le poate permite, dar în lipsa cărora compania, care în ultimii ani înregistrează pierderi şi are datorii de peste 1 MILIARD de lei, ar putea falimenta. Dar cum au fost acumulate aceste datorii uriașe în ultimii 10 ani în situația în care Air Moldova ocupă aproape jumătate din piața aviatică a țării? Guvernarea unde a fost? Cine din managerii companiei a fost tras la răspundere? De ce nu vine acum Curtea de Conturi cu o analiză minuțioasă privind motivele stării deplarabile a întreprinderii?”, susține Alexandru Slusari.

„Noi asistăm la o schemă clasică privind decapitalizarea unei companii profitabile și privatizarea acestei la un preț de nimic!”, a declarat vicepreședintele Platformei DA.

Potrivit lui Alexandru Slusari „câțiva ani în urmă Air Moldova, chiar dacă deja apăruse primele probleme, ar fi putut să fie privatizată la un preț de sute de miliarde. Însă, cei de la Guvern special închideau ochii la cheltuieli exagerate și nejustificate la Air Moldova, la contracte fictive, la sustragerea banilor din compania și transferarea acestora la offshore-uri. Mai mult ca atât, sunt ferm convins că o bună parte din capitalul întreprinderii a fost transferat în buzunarele firmelor afiliate celor de la guvernare”.

„Iar acum aceiași oameni vor procura această companie la un preț derizoriu! Băieți șmecheri într-un stat mafiot!”, a conchis Slusari.