Breaking News

Sursa foto: pinterest.com

Un fizician renumit afirmă că nu poate să existe viață după moarte; Nemurirea sufletului nu este posibilă

Nu există viață după moarte, potrivit unui fizician de renume. Acesta spune și că umanitatea ar trebui să renunțe la credințele de tipul acesta și să se concentreze pe ce dictează legile Universului.

Sean Carrol, cosmolog și profesor de fizică al Institutului Tehnologic din California, spune că „legile fizicii care guvernează viața de zi cu zi au fost înțelese pe deplin” și tot ce se întâmplă în univers, inclusiv pe Terra, este în concordanță cu aceste legi, relatează presa română.

Carrol punctează: pentru ca viața de apoi să fie posibilă, conștiința noastră ar trebui să existe separat de trup, ceea ce nu se întâmplă. În schimb, aceasta este o colecție de atomi și electroni care, în cea mai simplistă explicație, ne ajută să gândim. Legile universului nu le permit acestor particule să opereze în lipsa trupului.

„Teoriile potrivit cărora conștiința persistă după ce trupurile nostre mor și se descompun sunt contrazise de un obstacol insurmontabil: legile fizicii care guvernează viața de zi cu zi au fost înțelese pe deplin și nu există nicio cale prin care aceste legi să permită ca informația stocată în creierele noastre să persiste după moarte”, a spus fizicianul.

Drept dovadă, Carrol, doctor în fizică, ne îndrumă spre teoria câmpurilor cuantice. Pe scurt, această teorie spune că există un câmp pentru toate tipurile de particule. De exemplu, toți fotonii din Univers se află pe un nivel, toții electronii au, la rândul lor, un câmp propriu și tot așa. Fizicianul spune că dacă viața ar continua într-o formă după moarte, testele făcute de oamenii de știință ar fi scos la iveală până acum „particulele spiritului” sau „forțele spiritului”

Dr. Carrol a scris într-un articol publicat în jurnalul științific Scientific American că: „Dacă nu există altceva în afară de atomi și forțele pe care le cunoaștem, în mod clar nu există nici o cale prin care sufletul să supraviețuiască morții. Viața după moarte se bazează pe legi ale fizicii peste modelul standard. În plus, ar trebui să există o cale ca acea nouă fizică să interacționeze cu atomii, pe care deja i-am studiat. În teoria câmpurilor cuantice nu poate exista o nouă colecție de „particule ale spiritului” sau „forțe ale spiritului” care să interacționeze cu atomii, pentru că le-am fi detectat în experimentele de până acum”.

Carrol este de părere că atunci când toți oamenii de știință vor accepta acest lucru, abia atunci vor descoperi și înțelege cum operează cu adevărat mintea umană.

Citeşte mai mult despre