image
Sursa foto: engadget.com

Epoca Facebook şi Instagram este gata să apună; Descărcările au scăzut într-un ritm dramatic de la an la an

Potrivit unui studiu realizat de experţii Băncii Americii, descărcările aplicaţiilor mobile Facebook şi Instagram au scăzut cu 13% de la an la an. Numărul descărcărilor a scăzut cu 3% în cel de al treilea trimestru al anului 2019, comparativ cu trimestrul trecut al aceluiaşi an, scrie CNBC, citat de ZF.

Cunoscuta aplicaţie Instagram, aflată sub umbrela Facebook, se bucură de o situaţie mai puţin îngrijorătoare în T3/2019, pentru că downloadurile asociate acesteia au scăzut cu 9% anual, în timp descărcările Facebook au scăzut cu 15% de la an la an până în cel de al treliea trimestru.

Cu toate acestea, Instagram se confruntă cu o diminuare semnificativă a numărului descărcărilor faţă de T3/2018. În acea perioadă Instagram înregistra o scădere anuală de 4% a descărcărilor.

Numărul descărcărilor asociate aplicaţiei Facebook scad cu 8% de la trimestru la trimestru, potrivit analiştilor care au realizat studiul, scrie Ziarul Financiar.

Studiul nu a indicat şi motivul pentru care cele două aplicaţii au fost descărcate mai puţin, dar o cauză ar putea fi scandalul Cambridge Analytica, în care a fost implicată şi platforma lui Mark Zuckerberg. În 2018, Facebook s-a transformat în ţinta criticilor, după ce s-a descoperit că a oferit datele personale ale milioanelor de utilizatori companiei britanice, care le-a folosit în scop electoral. La acel moment se desfăşurau două evenimente politice importante, campania lui Donald Trump, preşedintele SUA şi campania pro-Brexit.

Chiar şi cu această lovitură pe care compania lui Zuckerberg a încasat-o, ea a continuat să se dezvolte.

Potrivit studiului, Facebook este printre singurele aplicaţii care se confruntă cu o scădere a numărului descărcărilor. Aplicaţii cunoscute precum Twitter, Snapchat sau Pinterest s-au bucurat de o majorare a numărului descărcărilor până în T3/2019.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: