De acum, această funcţie va fi disponibilă la nivel global. Facebook încearcă să profite de relaţiile sociale ale aplicaţiei Messenger pentru a câştiga teren pe zona de gaming. Compania speră că, datorită legăturii cu prietenii din Messenger, utilizatorii vor prefera jocurile din cadrul aplicaţiei, decât pe cele din magazinele oficiale Apple şi Google.

Oferta nu este, însă, foarte atrăgătoare. Disponibilitatea jocurilor depinde de la ţară la ţară, unele jocuri fiind disponibile doar în anumite ţări. În cele mai bune cazuri, numărul jocurilor poate depăşi 50 de titluri.

În ceea ce priveşte jocurile propriu-zise, cu excepţia clasicului Pac-Man, nu există nume celebre la ora actuală. Vor fi însă disponibile câteva genuri tradiţionale, precum biliard sau scrabble.

Facebook încearcă să transforme Messenger într-o adevărat platformă de aplicaţii şi jocuri. Un fel de sistem de operare în cadrul sistemului de operare. Compania se va bucura de numeroase posibilităţi de monetizare în acest fel, însă există riscul alienării utilizatorilor.