Un robot a făcut în câteva secunde pentru cea mai mare bancă din Statele Unite ce le-a luat avocaţilor 360.000 de ore

Un robot a făcut în câteva secunde pentru cea mai mare bancă din Statele Unite ce le-a luat avocaţilor 360.000 de ore
Sursa: jurnal.md Foto: shutterstock.com 02.03.2017 15:12
La JPMorgan Chase, un robot verifică tranzacţii financiare care îi ţineau ocupaţi pe cei dine chipa juridică pentru mii de ore, scrie Bloomberg, citată de Ziarul Financiar.

Programul, care se numeşte COIN (de la Contract Intelligence) reuşeşte să realizeze job-ul extrem de dificil de interpretare a contractelor de împrumuturi comerciale, a intrat online în iunie, şi a reuşit să economisească 360.000 de ore lucrate în fiecare an de avocaţii din companie. Software-ul poate face review-ul unui document în câteva secunde şi este mai puţin probabil să greşească. De asemenea, nici nu-şi ia vreodată concediu.

În timp ce industria financiară flirtează de mult cu inovaţiile tehnologie, o nouă eră a automatizării a înceut să vină puternic în lumina reflectoarelor, în condiţiile în care puterea de calcul ieftină vine în ajutorul firmelor mari, care se tem că vor pierde clienţii în favoarea startup-urilor.

Făcută posibilă de investiţia în machine learning şi de o nouă reţea privată de cloud, COIN este doar startul pentru cea mia mare bancă din SUA. Firma a pornit recent hub-uri de tehnologie pentru echipe specializate în big data, robotics şi infrastructură cloud pentru a găsi noi surse de venit, concomitent cu reducerea cheltuielilor şi riscurilor.

Impulsionarea procesului de automatizare şi crearea unor ”unelte” pentru bancheri şi clienţi începe să ocupe o parte tot mai mare din bugetul de tehnologie de 9,6 miliarde de dolari al companiei. 

Ştiri similare

ULTIMELE ŞTIRI