Moto nu este un acronim necunoscut, Motorola folosind în trecut sloganul "Hello, Moto!" pentru promovarea propriilor telefoane mobile.

Trecerea la noul brand va fi efectuată treptat, pe parcursul acestui an, Lenovo alegând o strategie de separare a brandurilor în funcţie de nivelul de preţ al telefoanelor. Astfel, telefoanele din gama inferioară vor păstra brandul propriu Lenovo, Vibe. În schimb, telefoanele highend vor purta brandul Moto şi simbolul "M".

Pentru unii, renunţarea la brandul Motorola poate părea o greşeală. Lenovo, însă, nu este orice companie chinezească de duzină. Din contră, este recunoscută nu doar pentru puterea financiară, ci şi pentru deciziile strategice bine gândite. Iar "Moto" ar putea fi un reînceput proaspăt al unui brand prăfuit.

Lenovo a cumpărat Motorola în octombrie 2014 de la Google, care o achiziţionase la rândul său cu doi ani în urmă.