Conform New York Times, Google are acum o valoare de peste 500 de miliarde de dolari, apropiindu-se vertiginos de valoarea Apple de 741 de miliarde de dolari. Conform ziarului american, e posibil ca distanţa dintre cei doi mari rivali să se micşoreze din ce în ce mai mult, de vreme ce Google investeşte în extrem de multe business-uri, care variază de la maşini autonome, roboţi şi viteze enorme de Internet.

Totuşi, spre deosebire de Apple care îşi face grosul de bani din vânzarea de iPhone-uri, partea leului din veniturile Google o reprezintă reclama. În momentul în care telefoanele Apple încep să aibă vânzări slabe, compania va pierde din ce în ce mai mult teren.

Dacă stăm să ne gândim puţin, miliardul ăla de dolari pe care Google l-a plătit lui Apple pentru bara de căutare omniprezentă pe iPhone-uri a meritat. Acum pentru fiecare dolar pe care Apple îl ia în urma unui iPhone vândut, Google mai încasează alţi doi sau trei, în urma căutărilor făcute de utilizatorii telefonului în bara lor de search.