Selena Gomez este protagonista campaniei "Phenom" ce promovează noile încălţări sport ale mărcii şi va realiza totodată o colecţie pentru celebra marcă sportivă, relatează ziarul spaniol ABC.

După ce a suferit un transplant de rinichi, aşa cum a dezvăluit recent pe contul său de Instagram — unde numără cei mai mulţi followeri din lume (127 de milioane) — cântăreaţa de origine latino-americană a făcut publică colaborarea sa cu Puma.

"Să devin parte a familiei Puma este pentru mine foarte emoţionant. Puma a schimbat regulile jocului în privinţa articolelor sportive şi a modei. Este incredibil să vezi influenţa acestui stil şi cultură şi sunt emoţionată că voi fi parte din aceasta", a declarat cântăreaţa şi actriţă în vârstă de 25 de ani, într-un comunicat de presă.

"Sper să putem crea ceva special împreună", a subliniat Selena Gomez.

Potrivit lui Adam Petrick, director de marketing la Puma, "Selena este autentică, creativă, talentată şi o femeie fără teamă. Este tot ceea ce îşi doresc azi femeile şi un exemplu de urmat".

"În ultima vreme a demonstrat cât de puternică este cu adevărat. Cu onestitatea şi naturaleţea de a vorbi despre viaţa sa, precum boala lupus, a demonstrat o incredibilă încredere, echilibru şi determinare pentru noi toţi", a adăugat Petrick.

"Selena este imaginea perfectă pentru Puma, pentru că nu-i este frică de provocările prezente în lume, ea luptă şi perseverează şi este exact ceea ce vrea să transmită Puma", încheie comunicatul.