Evenimentul a avut loc pe 13 noiembrie în China, în cadrul unei petreceri private ce a fost organizată la Shanghai de brandul de coniac Louis XIII, produs de casa Rémy Martin. Melodia a fost denumită "100 Years—The Song We'll Only Hear If We Care". Titlul piesei face trimitere la faptul că oamenii vor putea să audă acest single doar dacă le va păsa de încălzirea globală.

Dedicat cauzei protecţiei mediului, Pharell Williams a interpretat piesa, apoi a predat singura înregistrare a acesteia lui Ludovic du Plessis, director executiv internaţional al brandului Louis XIII. Gravat pe un disc de argilă provenind din zonele calcaroase ale regiunii Cognac, CD-ul va fi plasat într-un seif şi va fi păstrat în pivniţele brandului menţionat.

Acest seif este programat să se deschidă doar peste o sută de ani şi ar trebui să reziste oricăror intemperii, cu excepţia inundaţiilor.

Un videoclip de 30 de secunde (publicat pe pagina de Facebook a cântăreţului Pharell Williams) conţine câteva acorduri ale melodiei şi câteva secvenţe înregistrate în timpul acelei petreceri private.În acelaşi scop, o înregistrarea filmului "100 Years — The movie you will never see", de Robert Rodriguez, avându-l ca scenarist şi actor pe John Malkovich, a fost depusă într-un seif blindat pe 18 noiembrie 2015 în Statele Unite, urmând ca pelicula să fie proiectată pe 18 noiembrie 2115 în Cognac.