Venirea lui Raf Simons, 48 de ani, în mijlocul bastionului sectorului pret-a-porter american a fost anunţată de presă de mai multe ori în ultimele luni. Designerul flamand va supraveghea toate mărcile grupului Calvin Klein, de la modă şi până la celebrele articole de lenjerie.

Creatorul de modă va trece de la universul modei de lux la cel de pret-a-porter pentru marele public, o evoluţie destul de rară în rândul marilor designeri. Calvin Klein are o cifră anuală de afaceri de 3 miliarde de dolari (2,93 miliarde de dolari în 2015), din care 55% în SUA, aproape dublu faţă de Christian Dior Couture (1,76 miliarde de euro în 2014/15).

Marca americană înfiinţată de stilistul newyorkez Calvin Klein, în 1968, este o filială a gigantului american al modei PVH, cotat la Bursă. Având o capacitate uimitoare de a simţi tendinţele şi considerat totodată un geniu al marketingului, Calvin Klein a construit un brand puternic, popular în rândul tinerilor de-a lungul mai multor decenii.