FOTO

„Hippocrates - cu fiecare an tot mai aproape de cei care au nevoie de grijă şi susţinere”

„Hippocrates - cu fiecare an tot mai aproape de cei care au nevoie de grijă şi susţinere”
Sursa: jurnal.md Foto: jurnal.md 06.12.2017 11:15
În cei 15 ani de când se află pe piaţa Moldovei, „Hippocrates” a devenit una dintre cele mai mari reţele de farmacii. Este prezentă în 36 de localităţi din ţara noastră şi numără 133 de filiale. Reţeaua a lansat un nou concept, fiind prima care a promovat stilul sănătos de viaţă şi a înlăturat bariera între farmacist şi cumpărător, facilitând comunicarea.



Pe parcursul anilor, reţeaua „Hippocrates” contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a populaţiei şi în primul rând, a grupurilor vulnerabile. A iniţiat mai multe proiecte de caritate: susţinerea copiilor bolnavi de cancer şi a celor cu vedere slabă, a bolnavilor de diabet, a tinerelor mămici şi a femeilor însărcinate. Aceste acţiuni desfăşurate în farmaciile „Hippocrates” au şi un sprijin considerabil din partea vizitatorilor.



Un indicator obiectiv al încrederii publice în reţeaua „Hippocrates” sunt premiile obţinuite în concursurile Notorium şi BusinessClass. Consumatorii şi-au dat votul pentru „Hippocrates” ca „Cea mai bună farmacie”. Având misiunea principală grija faţă de pacienţi, echipa „Hippocrates” îndreaptă toate eforturile spre calitatea serviciilor oferite, motiv pentru care oamenii îi aleg şi revin la ei.  


 
15 ani de activitate a farmaciilor Hippocrates în cifre:

·     133 de farmacii în 36 de localităţi din ţară
·     45 de farmacii în Chişinău
·     numărul de preparate (poziţii) – 13 789
·     numărul de clienţi deserviţi, (în mediu pe zi) – 16 700
·     numărul de clienţi deserviţi, (în mediu pe lună) – 500 000
·     numărul de clienţi deserviţi în anul 2016 – 5 588565
·     numărul de clienţi deserviţi în 10 luni ale anului 2017 – 4 738 791
·     numărul de angajaţi din reţeaua Hippocrates – 675
·     numărul de locuri de muncă create în mediu pe an – 250
·     numărul producătorilor de medicamente, reprezentaţi în reţea – 820
·     suprafaţa totală în metri pătraţi, ocupată de farmacii şi depozite – 10 721,18



Trofeele şi premiile obţinute la diferite concursuri:

·     Titlul „Cea mai social-orientată organizaţie farmaceutică”, anul 2013 (concurs în domeniul sănătăţii)
·     Trofeul Notorium “Marca Comercială”, anul 2015 (concurs on-line Notorium)
·     Titlul „Cea mai bună farmacie”, anul 2016 (concurs on-line BusinessClass)
·     Medalia de aur „Marca Comercială”, anul 2016 (concurs on-line Notorium) 

ULTIMELE ŞTIRI